Navrhnuté pre bývanie

Populárna Holandská spoločnosť Brabantia bola založená v roku 1919 az pôvodných 15 zamestnancov sa rozrástla v úspešnú medzinárodnú značku, ktorá zamestnáva vyše 1000 ľudí a pôsobí vo viac ako 90 krajín. Designed for living čerpá z bohatej 95leté histórie značky a pritom prináša nové inovatívne prvky.

Designed for living predstavuje výrobky značky Brabantia v úplne nových farbách a tvaroch, ako sú do detailu navrhnuté a dizajnové doplnky pre každú domácnosť.

Z motta Designed for living vychádzajú aj najnovšie koša Brabantia Flatback +, ktoré rešpektujú fakt, že koše najčastejšie staviame k stene či kuchynskej linke a majú preto rovnú zadnú stenu. Elegantne tak šetrí priestor, čo je popri špičkových úžitkových vlastností, dizajnového riešenia a ekologického spracovania veľká výhoda.

Vlajkovým dizajnom je víťazný návrh veľkej súťaže pre fanúšikov produktov Brabantia. Z 2796 návrhov vybrala porota dizajn inšpirovaný motívom pierok od Pauline Bogaards, ktorý dostal názov po jej krstným mene "Pauline". Je to dobrý príklad stratégie ešte viac počúvajúci potrebám samotných zákazníkov. Každý nový ďalší produkt prináša teraz buď malú, alebo aj zásadnú inováciu dôležitú pre pohodlné používanie.

 

"Ďalší krok k interiérovému dizajnu je pre nás príjemným vývojom, ďalším logickým krokom, ktorý určite poteší a bude inšpirovať. Považujeme sa za rodinnú firmu a našich zákazníkov berieme ako súčasť rodiny. Sú prvé, na koho myslíme, pri navrhovaní produktu a chceme im vo všetkom vyjsť v ústrety, "dodáva Martin Noha z Brabantia.